توصیه های مسافرتی در سفر به گرجستان
نکاتی مهم در جهت سفر به گرجستان در ذیل به اختصار گفته میشود :
1- همه کشورها برای قوانینی دارند که چه شهروند آنجا باشید و چه توریست باید از آنها پیروی کنید پس لطفا سفر خود را بر پایه این قوانین برنامه ریزی کنید .
2- از آنجاییکه در این دوران بحثهای سرمایه گذاری و خرید های کلان ملک و ... در کشورهای دیگر در بورس قرار گرفته ، لذا به شما توصیه میکنیم در جهت حفظ منابع مالی و ... خود به هیچ وجه نسبت به پیشنهادهای اغوا کننده افراد سودجو در کشورهای مقصد را مبنای اقدامات خود قرار نداده ولی پیشنهاد میکنیم در این خصوص از با سفارت ایران در کشور مقصد مشورت بگیرید .
3- شهروندانی که با امید واهی اینکه میتوانند با سفر به گرجستان از طریق آن به کشور های اروپایی بروند باید بدانند که تنها قانونی که بین گرجستان و اتحادیه اروپا وجود دارد اینست که روادید برای پاسهای گرجی برای ورود به اروپا لغو شده است .
4- معامله و امور اداری در این کشور بسیار ساده و سریع بوده و به هیچ وجه پیچیدگی ندارد لذا مسافرین عزیز به این کشور نباید تحت تاثیر گفته های افراد سود جو اقدام به پرداخت وجه در جهت انجام کارهای اداری و معاملات خود کنند .
5- در صورت وجود هرگونه مشکلی و هرگونه ناامنی در گرجستان میتوانید به بازرسی پلیس مالی وزارت دارایی گرجستان مراجعه و یا با شماره 022 ( پلیس ) تماس بگیرید .
6- هرگونه دریافت و پرداخت و معاملات گوناگون در این کشور باید با ضمانتنامه بانکی باشد که در صورت بروز هر مشکلی قابل پیگیری باشد .
7- مسافرین عزیز به این کشور لطفا فقط از طریق مجاری معتبر اقدام به انتقال ارز حود کنید .
8- لطفا در سفر به گرجستان از همراه بردن مواد مخدر و داروهای روانگردان و همچنین برخی داروهایی که در ایران به توصیه پزشک استفاده میگردد اجتناب کنید زیرا که در گرجستان جرم بوده و جریمه حبس از 8 تا 20 سال و جریمه نقدی سنگین را شامل میشود .
9- تمامی مدارک سفر خود از جمله گذرنامه و ... را به خوی مراقبت کرده .
10- مسافرین عزیز به این کشور در نظر داشته باشید که عکسبرداری و فیلمبرداری از برخی نقاط این کشور اعم از مراکز دولتی و نظامی ممنوع بوده و شامل جرایم سنگینی میباشد .
درباره ما

دفتر خدمات مسافرتی ایرانگردی و جهانگردی برآمده از شرکت سرمایه گذاری ایرانگردی و جهانگردی وابسته به صندوق بازنشستگی کل کشور و سازمان تامین اجتماعی با در اختیار داشتن بیش از 50 هتل در پهنه کشور عزیزمان ایران در سال 1395 تاسیس گردید و از آن تاریخ تلاش نمود تا برخورداری از خدمات سفر را برای قشر گرانمایه کشور که همان بازنشستگان می باشند سهل الوصول و اقتصادی نماید و همینک در سال جهش تولید بر خود لازم می دارد با رونمایی از تارنمای تخصصی خود ، جهش خود را در تولید خدمات نوین به سمع و نظر ملت عزیزمان ایران بالاخص بازنشستگان محترم که به تعبیر مقام معظم رهبری چنانچه در میان ایشان شور، امید ، علاقه به کار و شوق به مفید بودن و رضایتمندی به وجود آید اثر این امر مستقیماً بر روی شاغلین منعکس می شود برساند. لذا امیدواریم بازنشستگان محترم کل کشور این فضا را منزل خود جهت برخورداری از خدمات سفر در نظر گیرند.

©2021 Ittic Travel Travel Agency, All Right Reserved